dinsdag 13 januari 2015

Een gedaante wisseling

De oude zwarte Vekatex race kap
Het was vandaag een Den Helder dag niet dat ik met de Quest ben gegaan door het slechte weer en de harde wind is deze in de garage blijven staan.
Het is dan niet zo dat je niet met je fiets in de weer bent , enkele weken kreeg ik een aanbod wat ik niet kon afslaan .
Ik kon voor een mooi bedrag een andere kap krijgen , het vizier van de oude was helemaal mat geworden en aan vervanging toe na 1,5 jaar gebruik .
De race kap is een goede investering geweest en heeft het Questen nog plezieriger gemaakt en mijn gezondheid gespaard.
Ik had altijd last mijn longen ik krijg nu minder koude lucht en dat vind het lijf prettiger zeker vorig jaar deze winter telt niet .
De Q 701 met nieuwe look

Gelukkig zijn de voorspellingen aanstaand weekend beter als we afreizen naar Assen maar eerst verzamelen bij Cees op het eiland der Vikingen .
Volgende week meer over dit avontuur ik heb er zin in mooi weg met de mannen .

Mooie afwerking



de Q 701 met oude kap
tot de volgende keer

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste allen ,

    het is niet de bedoeling om een verschillen tussen fabrikanten en of leveranciers te beschrijven .
    Dus alleen om te melden dat ik een andere kap heb wat anders wel was opgevallen als ze hebben gezien en het verschil opmerken .

    Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ergggg geel matthijs:P

    feli met uw nieuwe aankoop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie inruil aktie van deze kappen maker. Mvg Cees

    BeantwoordenVerwijderen