donderdag 29 januari 2015

Even bij praten


Áan de smalle kant van de Berkmeer
Twee sneeuwvlokken dalen af naar de aarde vraagt een van de vlokken aan de ander waar ga jij naar toe.
Ik ga naar Oostenrijk plezier maken en jij , ik ga naar Nederland paniek zaaien zijn de ander .
Het eerste wat ik vanmorgen deed was naar buiten kijken en het was niet wit alleen wat wind niets aan de hand dus .
We kunnen ook nergens meer tegen we praten er over wat er allemaal niet mis kan gaan als er een beetje sneeuw komt .
Neem gewoon zo als het komt de reis kan hooguit wat langer duren en heel aankomen is belangrijker als de reistijd.
Wat ik wel vervelend vind is dat de Berkmeerdijk  is afgesloten en nu moet ik aan de smalle kant fietsen.
Ook rijden er auto's de bermen zijn nu nog groen maar na een maand afsluiting zitten de gaten in de berm.
Het passeren van elkaar is nog een probleem en het inhalen van een Velomobiel ook je houdt je hart vast .
Eigenlijk had de weg beheerder ook deze kant moeten afsluiten voor doorgaand verkeer zodat de fietsers er onbezorgd gebruik van kunnen maken .
Op de terug weg alleen wat hagel gehad en voor het windje af , weer heerlijk gefietst vandaag .

Voor het vervangen van de loopbrug afgesloten
Met een hagel bui lekker onder de Vekatex pet

Het logo is klaar

Ook heb ik in een van mijn vorige berichten gemeld dat ik een eigen onderneming begin en alles krijgt langzaam vorm zo ook het logo .




Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten